De Boshalte rekent zich rijk met haar partners. De Boshalte werkt samen met verschillende bedrijven, instanties en kleine ondernemers die allen bijdragen aan ondersteuning voor de doelgroepen. Stuk voor stuk maakt elk samenwerkingsverband met deze partners het mogelijk voor de Boshalte om te bieden wat zij nu biedt.

Zo is de Boshalte een Erkend Leerbedrijf, en biedt zij werkplek voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt of samenleving. Verschillende partners spelen een rol bij het in contact komen met deze werknemers. Zo zijn er de Gemeente Amsterdam, Spirit Jeugdhulp, In My Backyard en nog meer, die zich samen met ons inzetten voor een werkplek voor iedereen.

De Boshalte biedt diverse activiteiten aan. Van muziekoptredens tot schrijfworkshops, en van peuterwandelingen tot tangomiddagen, de Boshalte biedt verbindende activiteiten voor iedereen in de buurt en omstreken.

In samenwerking met onze vof Fietsverhuur Amsterdamse Bos de Boshalte kunnen we uitgestelde koffies verzorgen, en een werkplek voor iedereen.

Allen zijn in de afgelopen jaren door ons benaderd of hebben spontaan hun samenwerking aangeboden. Inmiddels wordt op regelmatige basis met allen samen gewerkt.

De Stichting wordt voor de activiteiten en projecten gesteund door diverse fondsen die wij zeer dankbaar zijn.

Info muzikanten en activiteiten

De diverse muzikanten en professionals waar we mee samenwerken voor de activiteiten

DSC_6431-1
DJ Elja
Twinsosophy Joey en Maxime
The-Bayou-Mosquitos-2017 groot formaat
Ibou_maringo
Werkend leren

Via verschillende organisaties in de Gemeente Amsterdam zijn diverse werknemers aan het werk gekomen bij de Boshalte. Op de partnerspagina ziet u gedetailleerdere informatie.

Gemeente Amsterdam Logo
natuur-is-een-feest-logo-def-klein-2
Fondsen

Een overzicht van de fondsen die ons steunen. Dankzij hen kunnen we activiteiten blijven organiseren voor al onze doelgroepen.

LOGO_DOEN18-VL (rgb)_BLAUW_300ppi
Bee Keen logo zonder tekst