De Boshalte rekent zich rijk met haar partners. De Boshalte werkt samen met verschillende bedrijven, instanties en kleine ondernemers die allen bijdragen aan ondersteuning voor de doelgroepen. Stuk voor stuk maakt elk samenwerkingsverband met deze partners het mogelijk voor de Boshalte om te bieden wat zij nu biedt.

Zo is de Boshalte een Erkend Leerbedrijf, en biedt zij werkplek voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt of samenleving. Verschillende partners spelen een rol bij het in contact komen met deze werknemers. Zo zijn er de Gemeente Amsterdam, Spirit Jeugdhulp, In My Backyard en nog meer, die zich samen met ons inzetten voor een werkplek voor iedereen.

Daarnaast biedt De Boshalte culturele activiteiten aan. Van muziekoptredens tot schrijfworkshops, en van peuterwandelingen tot tangomiddagen, de Boshalte biedt verbindende activiteiten voor iedereen in de buurt en omstreken.

In samenwerking met onze vof Fietsverhuur Amsterdamse Bos de Boshalte kunnen we uitgestelde koffies verzorgen, en een werkplek voor iedereen.

Allen zijn in de afgelopen jaren door ons benaderd of hebben spontaan hun samenwerking aangeboden. Inmiddels wordt op regelmatige basis met allen samen gewerkt.

Werkend leren

Via verschillende organisaties in de Gemeente Amsterdam zijn diverse werknemers aan het werk gekomen bij de Boshalte. Op de partnerspagina ziet u gedetailleerdere informatie.