Het terras is weer open! En ook de fietsverhuur en fietsreparatie! De evenementen van Stichting de Boshalte worden verder op gang gebracht, maar dit heeft nog wat tijd nodig.
In de buurt verzorgen we nog steeds ‘corona-proof’ optredens met verschillende muzikanten, en onze Maaltijd voor Iedereen wordt t/m halverwege juli aan huis gebracht! Hou onze nieuwtjes of Facebook pagina in de gaten om (achteraf) mee te kunnen genieten van wat we doen!

Voor veel mensen in de buurt valt voor een flinke tijd een stuk sociale cohesie en vooral ook ondersteuning weg waar wij vanuit de Stichting de afgelopen tijd zorg voor droegen. Sociaal contact en afleiding die zo belangrijk zijn voor het immuunsysteem en draagkracht!
We willen en blijven toch zorg dragen voor de mensen in de buurt waar eenzaamheid om de hoek gluurt. De maandelijkse ‘Maaltijd voor Iedereen’ was afgelast (het kon niet meer plaatsvinden in het Paviljoen), maar hebben het alweer snel opgepakt en gaan langs de gasten met warme maaltijden. De muziek die we zondagen verzorgden verplaatsten we naar seniorenhuizen; we brengen live muziek naar hun toe. En even langsgaan voor dat praatje (op gepaste afstand) waar sommigen zo naar behoeven bleven we telefonisch doorzetten.
Donaties zijn nog steeds zeer welkom in deze tijden, als je geen tijd of energie hebt kan je ons altijd steunen op deze manier. Alvast bedankt!!

Wij kunnen niet wachten tot we elkaar weer kunnen zien, vasthouden en nieuwe data kunnen prikken voor alle fijne activiteiten!
Heel veel liefs en positieve energie,

De Boshalte